Prom Night with Dresslily




Preparings for students' night were great. Year ago , I found a dress that took my breath away, and ordered it . I knew that that's my perfect dress for that night. I wanted my dress to be different , and also to be able to use it later, for my combinations. I do not like things being in a closet, forgotten. I also hate being overloaded by shopping, when I can't find what I need and what fits me, so I don't wanna spoil my mood because of it. That's why , right after dress, I ordered my heels. That was my first order from Dresslily store. I liked this store because it was the only one where I could find beautiful,yellow heels. This is a place where you can find amazing stuff for home and men clothes. I've noticed that online sites mostly sell women clothes. I don't want to neglect men. Dresslily store takes care to make your home complete, to bring joy and happiness to it. Shoes came very fast and I was really happy and pleased with great quality and look. 
Butterfly on my heels is a symbol of my blog , and dress is symbol of my profession .
I say that we're doctors for plants. 
I love nature, plants and flowers. And who doesn't?
I made my combination complete with this lovely bag, that I ordered long time ago, but had not idea that I actually have it. 
That's why you should check your closet and try combining all the things you have on a different way. Don't be afraid of colors. Summer is actually most beautiful because of those colors.  People wait whole week for Friday, whole year for summer and whole life for happiness. Do not wait, be happy .
Do not care what other have to say , because only a small group of people's gonna make you happy and tell you you look beautiful.
We're all different, we don't like same things, but that's not the reason not to make someone happy and give him compliments.

Početak priprema za apsolventsko veče protekao je u najboljem redu. Prije godinu dana na online stranici pronašla sam haljinicu koja me ostavila bez daha i odma sam je naručila . Znala sam da to je haljinica za to veče. Željela sam da moja haljina bude drugačija, a da i kasnije mogu pronaći priliku da je iskoristim za moje odjevne kombinacije. Ne volim stvari koje stoje u ormaru i skupljaju prašinu.
Također ne volim kada sam preopterećena kupovinom, kad ne mogu naći sve što mi treba i odgovara i ne želim da sebi pokvarim raspoloženje zbog toga. Zbog toga sam ubrzo poslije toga naručila i cipele.  To je moja prva narudžba sa Dresslily sajta. Ovaj sajt mi se svidio iz razloga što sam samo ovdje uspjela da pronađem žute cipele. Ovdje možete da pronađete i stvari za kuću i muške odjevne predmete. Ono što sam primjetila je to da je većina sajtova posvećena samo ženama. Ne želim da zapostave dečke.  Dresslily sajt se potrudio da upotpunite svoj dom , s tim je unio radosti u Vaš dom i upotpunio atmosferu. Cipele su brzo stigle, a ja sam bila presretna i preoduševljena kvalitetom i izgledom. Leptir na cipelama simbol je mog bloga, a haljinica je simbol moje profesije. Ja kažem " mi smo doktori za biljke ". Volim prirodu,biljke i cvijeće. A ko je ne voli? Kombinaciju sam upotpunila sa torbicom koju sam prije naručila, nisam ni znala da je imam, a i da se slaže uz ovu moju kombinaciju. Zato dobro provjerite šta imate u svom ormaru i pokušajte sve iskombinovati na neki drugi način. Ne bojte se boja i šarenila. Ljeto je  najljepše upravo zbog mnoštva tih boja. Ljudi čekaju cijelu sedmicu za petak, cijelu godinu za ljeto, cijeli život za sreću. Ne čekajte, budite sretni. Ne obazirite se na komentare drugih, malo je ljudi koji će Vas usrećiti i iz  kulture i pristojnosti  reći da Vam je nešto lijepo. Nismo svi isti, ne volimo svi isto, ali to nije razlog da nekog ne usrećimo i ne udijelimo mu lijep kompliment.













"If you love a flower that lives on a star, it is sweet to look at the sky at night. All the stars are a bloomwith flowers. "
" Ako voliš jedan cvijet koji se nalazi na nekoj planeti, prijatno je noću gledati u nebo. Na svim zvijezdama cvjeta cvijeće. Antoine de Saint-Exupery"


Pumps: Dresslily
Dress: Shein
Bag: Shein





You may also like

Back to Top